elinslifes

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 29 juni 2012 12:45

Hej!


Tänkte bara slänga in ett inlägg nu när jag har en liten paus. Håller på med en lista på saker jag ska göra innan middagen jag ska bjuda familjen på:D



Vi hörs!


/Elin

Av Elin - 28 juni 2012 23:02

Hej!


Sitter vid mitt skrivbord nu och har tråkigt.

Men ska snart gå och lägga mig och planera morgondagen.

Imorgon har jag fullt schema så kanske hoppar in i någon paus och bloggar!

Ska baka, förbreda, laga mat och fixa resturangen (köket) och meny:n och allt annat jag måste hinna!


Men bilder kommer ju komma på kvällen eller så! SEN HAR MAMMA OCH PAPPA ÄNTLIGEN 3 veckor lediga!

Yaaaahoooo. 3 veckor me mamma o pappa. Love it <3 :)

bildlöst inlägg -.-" ;(

/Elin

Av Elin - 28 juni 2012 12:42

Hej!


På dagarna jag inte har bloggat, alltså i tisdag, igår och idag.

Blev sjuk på natten till tisdag, kräktes lite på morgonen på tisdagen. Annars kräktes jag inte.

Jag fortsatte min städning som jag gjorde i mitt rum ;D


Igår så kände jag mig inte pigg. Men jag gjorde om i mitt rum, flyttade bokhylla, soffa och skrivbord ;P


Idag så är jag med mamma till jobbet, är pigg.


bloggar mera sen. LOVAR! ;)

 


/Elin

Av Elin - 25 juni 2012 12:06

Hejsan alla bloggläsare!


Bloggade inte mer igår. jag orkade inte.  kom hem vid 8 var as trött men blev piggare ;P . Kollade på fotboll till 12 och sen gick jag o la mig.

Men berrättar om går dagen senare för nu ska jag gå och klä på mig o sen städa mitt rum! och det ska jag göra också!

Duktig tjej! :D


 

En närbild på min jordgubbstårta! :D nomnom kommer bildbomb senare. har slutat blogga på min fotoblogg som ni kanske har märkt. orkar inte blogga där ;P


/Elin

Av Elin - 24 juni 2012 17:03

sitter i en bil som inte är familjens bil. på väg till uppsala för att lämna brorsan på innebandy läger där. säger hela dagen sen när jag kommer hem vid typ åtta. vi hörs

Av Elin - 24 juni 2012 10:45

god morgonsitter ute på altanen med familjen så bloggar på mobil alltså inga bilder. det kommer en dagens outfit senare idag också när jag orkar sätta på datorn x)i eftermiddag kommer Kalle hem. yaaaahoooooooo.men går dagen med kusin o hennes familj var jätte roligt. byggde tågbana hela eftermiddagen. haha det var as roligt så ska kanske bygga idag igen. haha :DNu blir det att fika så vi hörs :D/elin

Av Elin - 23 juni 2012 12:33

Hej!


Bloggade inget igår för hade fullt upp hela dagen, men jag har haft en toppen dag ändå :)

Min dag igår kortfattat:

Vaknade vid 9 men somnade om till 10, låg kvar till typ halv 11.

Sen åt jag frukost o de tog typ en timme, hehe :P

Men sen så började jag baka min tårta som kommer bildbomb på senare. och sen så gjorde jag den hela eftermiddagen, tog ett tag att göra den ;P Sen åt vi middag, det blev grillad fläskfilé med potatis, nomnom! :D

Sen stack jag ut och hängde me bästa grannen ett tag och sen åt man min kära tårta som man ska fortsätta att äta idag! :D


Min dag idag:

Jag vaknade vid 9, låg kvar i någon timme typ. Sen gick jag upp och åt frukost och fixade mig sen slog jag in paket till mina kusin barn och fixade kort. och nu sitter jag här och ska snart äta lunch tror jag, och smsar med Kalle. Och sen vid 2 kommer min kusin och hennes familj och vi ska fika och prata och så. Så vi får se hur resten av eftermiddagen kommer se ut.


 

tog bara en bild så det inte blev bildlöst ;)

 

/Elin

Av Elin - 23 juni 2012 12:19

   

 



/Elin

Ovido - Quiz & Flashcards