elinslifes

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 29 juli 2012 09:00

Hej! Nu är frågestunden avslutat! Svarar på frågorna senare idag/nästa inlägg! Kram elin

Av Elin - 29 juli 2012 09:00

Hej! Nu är frågestunden avslutat! Svarar på frågorna senare idag/nästa inlägg! Kram elin

Av Elin - 26 juli 2012 21:49

Hej!


Inte orkat blogga på ett tag men har haft upptaget på dagarna, vill passa på att vara me kompisar och vara ute nu när det är varmt :)


Men just nu så sitter jag och dricker äppel juice (nomnom) och lyssnar på musik, ofc! och chattar med några kompisar och har as kul! Har inte skrattat så här mycket på länge!


jaja, vi hörs senare idag eller någon annan dag! :)


 

Solnedgång när jag var i skåne

Av Elin - 25 juli 2012 12:25

Hej! Sitter vid stendal och ska bada. Bloggar mer! Ska hoppa i strax med bästa maria!

Av Elin - 23 juli 2012 07:33

Godmorgon!
Igår så var jag och badade med Emelie och sen handlade jag mat :P
Ska upp och äta frukost nu för sen ska jag och mamma till vårdcentralen för ska kolla mina armar, kliar sönder dom. Hörs sen!

Av Elin - 21 juli 2012 23:13

Kom ihåg frågestunden! Inlägget heter frågestund!

Just nu sitter jag med bröderna och kusin i soffan och kollar på batman! Vi hörs imorn!

Av Elin - 21 juli 2012 17:46

Hej!


Tänkte visa mina favorit låtar just nu, och som kommer vara mina favorit låtar för alltid

Scream av Tokio Hotel:

Monsoon av Tokio Hotel:


Jag visade me Lyric för om ni vill sjunga me!

Jag <3 Tokio Hotel!


Nu hoppas jag att Victor loggar in på fb, vill chatta me honom :D mohahahaha :P


/Elin

Av Elin - 21 juli 2012 10:46

Hej! Vaknade vid halv 11. Och just nu ligger jag bara i sängen och ska upp och äta frukost. Sedan tror jag att jag ska börja baka något som står på min bak lista. Vi hörs senare! /Elin
På bilden: kexchokladen pappa vann igår på grönan :P

Ovido - Quiz & Flashcards