elinslifes

Alla inlägg under september 2012

Av Elin - 2 september 2012 12:55

Hej! Sitter just nu på bussen till skärholmen, är där typ tre över. Bloggar mer sen. Ville bara upptatera lite :)

Av Elin - 2 september 2012 12:55

Hej! Sitter just nu på bussen till skärholmen, är där typ tre över. Bloggar mer sen. Ville bara upptatera lite :)

Av Elin - 1 september 2012 11:09

Hej!


En video!


Ludvig, när du ser detta (du kommer göra de säkert) så vill jag bara säga att du är bäst på freerunning! <3


/Elin

Av Elin - 1 september 2012 09:56

hej alla mina fina bloggläsare!


Jag vet att bloggen stått still här ett tag nu, men skolan har börjat och så hade jag glömt bort bloggen helt. Och har fixat med spel och sånt på min macbook air! Fick den för en vecka sedan typ, 23 augusti! Den är bäst, men kommer kunna blogga snabbt på raster i skolan och så :)


Men nu ska jag äta frukost, sedan ska jag blogga, städa rummet (det är stöökigt, igen, hahaha) och sen skypa kanske eller något sånt. Imorgon blir det Skärholmen med mamma, brorsan (?) och kanske en kompis!


Bloggar senare!

 

Fotograf: Sofia http://allineedihave.blogg.se

Redigering: jag i Iphoto

/Elin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards