elinslifes

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 7 juli 2012 22:53

Bild på hur jag ser ut nu och natten. Ska ha lockigt hår imorn när man åker till lund på konfirmationen man ska gå på imorn. Ni får en efter bild imorn ;)

Av Elin - 7 juli 2012 21:47

Tröja: kappahl
3/4 byxor: ? Kappahl,lindex eller hm typ

Av Elin - 7 juli 2012 21:47

Tröja: kappahl
3/4 byxor: ? Kappahl,lindex eller hm typ

Av Elin - 7 juli 2012 10:46

Hej!
skriver om hela dagen ikväll typ. Men upptaterar lite då o då. Men sitter just nu och läser en michael jackson bok jag har lånat :) har en till om michael jackson. Sen har jag 4 till böcker att läsa. Sen är alla mina möcker jag tog med mig till skåne slut. Och är här två veckor till. XD tog med mig 8 böcker, höll på att läsa en, sen köpte pappa en igår till mig :P en sida i boken jag läser:

Av Elin - 7 juli 2012 10:46

Hej!
skriver om hela dagen ikväll typ. Men upptaterar lite då o då. Men sitter just nu och läser en michael jackson bok jag har lånat :) har en till om michael jackson. Sen har jag 4 till böcker att läsa. Sen är alla mina möcker jag tog med mig till skåne slut. Och är här två veckor till. XD tog med mig 8 böcker, höll på att läsa en, sen köpte pappa en igår till mig :P en sida i boken jag läser:

Av Elin - 6 juli 2012 17:42

Hej!

har varit i "stan" på eftermiddagen me familjen. Köpte en väska. Köpt på accent för 399:-. Det är ett långt band också men bättre bild kommer när jag kommer hem från skåne.

Av Elin - 6 juli 2012 12:08

Min frukost idag bestog av en macka med nutella, en tallrik med youghurt me choklad i, skåne mejeri och ett glas äppeljuice.

åt de tidigare typ en timme sen men appen krånglar xP

Av Elin - 6 juli 2012 12:08

Min frukost idag bestog av en macka med nutella, en tallrik med youghurt me choklad i, skåne mejeri och ett glas äppeljuice.

åt de tidigare typ en timme sen men appen krånglar xP

Ovido - Quiz & Flashcards