elinslifes

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 20 juli 2012 18:46

Hej!


Kom hem för typ 10 minuter sedan!

Varit på grönan och jag åkte Extreme för första gången!, Trodde jag aldrig skulle åka den.

Men jag åkte den sist (vi behövde hem!) och jag skulle ha åkt den först!

Men Jag bloggar senare med lite intressantare ;P

 

Midsommartårtan i år ;D

/Elin

Av Elin - 20 juli 2012 10:33

Hej! Sitter på bussen nu till stationen så tar man tåget så man kommer till grönan. Hörs senare.

Av Elin - 19 juli 2012 22:31

Hej!


Just nu sitter jag och skypar me en knäpp typ! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA

Ska snart slagga, grönan imorn tror jag! (Y)


/Elin

Av Elin - 19 juli 2012 18:44

Hej!


Kom hem typ kvart i 4 XD men har tagit 10003203 år att göra detta inlägg. HAHA

             

VAD gör jag med mina ben ,HAHAHAHAHAHAHA xD

Jeans

Storlek: 36 (tror jag)

100:-

Cubus outlet hallunda


/Elin

Av Elin - 19 juli 2012 10:39

Hej!


Kör en frågestund nu bara för att :P

Jag avslutar den någon gång nästa vecka, beror på när jag har lust och ork ;D

Om ni skriver över 10 frågor så tipsar jag din blogg eller/och youtube eller något annat om ni vill, men skriv då i kommentaren så jag vet!

Men Skriv frågorna här i detta inlägget.

 


/Elin


Uptate: Man kan skriva frågorna på facebook (chatt/meddelande) eller på skype om man är min vän där! 

Av Elin - 18 juli 2012 20:42



Hej!
jag tänkte börja blogga lite då o då nu. Inte så ofta men så ni vet :) kommer ha bloppisar om ngn månad eller så. Och sen så tänkte jag logga in på datorn o skriva o länka om min bakblogg. Men den har jag inte startat helt än.

Just nu så så städar jag mitt rum och smsar lite.
ska sen börja fota lite till bloppisen ;) och kanske blogga lite o fixa me min bakblogg så jag kan "öppna" den.

/Elin
En random bild på mig, inget till inlägget o göra

Av Elin - 18 juli 2012 20:42



Hej!
jag tänkte börja blogga lite då o då nu. Inte så ofta men så ni vet :) kommer ha bloppisar om ngn månad eller så. Och sen så tänkte jag logga in på datorn o skriva o länka om min bakblogg. Men den har jag inte startat helt än.

Just nu så så städar jag mitt rum och smsar lite.
ska sen börja fota lite till bloppisen ;) och kanske blogga lite o fixa me min bakblogg så jag kan "öppna" den.

/Elin
En random bild på mig, inget till inlägget o göra

Ovido - Quiz & Flashcards